piątek, 14 października 2011

Recykling

Witam

Na pewno każda z was kiedyś coś przerobiła :) Ja również postanowiłam przerobić stary koszyk po borówkach
Koszyk przerobiłam już baaaardzo dawno, ale ponieważ w tym tygodniu chorowałam i nie miałam siły na robienie czegokolwiek postanowiłam, że pokażę Wam koszyczek

Z surowego poplamionego od borówek drewna powstało coś takiego :D:D
A na co ? Na warzywa oczywiście :)


Jakieś 2 tygodnie temu wybrałam się do swojego ogrodu z aparatem

Chcecie wiedzieć jak było ? Zobaczcie sami






A teraz panie i panowie ! Z ostatniej chwili oto co zastałam na parapecie ( z góry uprzedzam, że nie posiadam kota tylko psa )



Pozdrawiam Wszystkich

A chorym jak ja życzę szybkiego powrotu do zdrawia

Do zobaczenia

4 komentarze:

  1. kuruj się:)))...psiak widać kocim sposobem postanowił grzać kości....zima idzie jak nic:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również lubię wykorzystywać te kobiałki - dają duże pole do popisu. Ogród prawdziwie jesienny a Misia no cóż pewnie pozazdrościła kotom:) chociaż mojemu kotowi parapety nie przypadły do gustu - ale wiadomo każdy kot to osobna historia:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrówka życzę,a recykling i psinka-super!!!

    OdpowiedzUsuń