poniedziałek, 28 maja 2012

108

Witajcie Dzisiaj pokażę efekt wspaniałej wymianki z Karotką Ponieważ ja nie potrafię szydełkować ( a przynajmniej nie robię tego dobrze ) postanowiłam zapytać czy Karolina nie wykonałaby dla mnie szydełkowej Misi Oczywiście Karotka zgodziła się a oto efekt wymianki: Szydełkowa Misia
Śliczna bransoletka w moich ulubionych kolorach:
Wełenkę ( akurat białej potrzebowałam ) i liścik ( po przeczytaniu go wzruszyłam się )
Zdjęcia robione na szybko bo aparat ma słabą baterie To co ja wysłałam możecie zobaczyć tu Jeszcze raz dziękuję za wspaniałą wymiankę Pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Cieszę się, że wszystko Ci się spodobało! :)
    Również dziękuję :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna wymianka, pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweetie u are so sweet! Can we follow each other? Kisses from Romania!

    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń
  4. I just found your blog and I think it is amazing.I am following you now,under name Lilie Marlen,but I don't use any photos so I will be last one on your follower list.I will be honored if you come visit my blog and follow it if you like it Have a nice day
    http://liliemarlen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne rzeczy dostałaś :)super wymianka

    OdpowiedzUsuń