wtorek, 17 kwietnia 2012

Swap

Witajcie

Niedawno dostałam propozycję wymianki
Strasznie się ucieszyłam, bo zwykle to ja proponuje wymianę

Była to niezwykła wymianka, ponieważ moje prace pojechały do Holandii !
A osoba z którą się wymieniłam to Jacqueline

Zobaczcie jakie cuda dostałam:


A w środku:


Ani ja nie znałam holenderskiego, ani Jacqueline nie znała polskiego więc musiałyśmy dogadać się po angielsku
Udało się bo jak widać paczki dotarły

A oto co ja wysłałam do Jacqueline



Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Thank you fore the cute blogpost!! I love youre beautyfull earings you made for me!!!

    Greetings,
    Jacqueline

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sympatyczna wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna wymianka !!!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. same cuda w tym blogu pięknie

    OdpowiedzUsuń
  5. Same wspaniałości!!! Oj, ja coś nie mam szczęścia do wymianek... Pozdrawiam serdecznie.papa

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ cudna wymianka:)
    Pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń