sobota, 24 marca 2012

Misiowo

Witajcie


Dzisiaj nietypowo, bo misiowo
Długo się zastanawiałam od czego zacząć i wymyśliłam

Przed państwem miś
Mój miś
,,nieco" niedoskonały, ale miś



Nie wiem czy wiecie gdzie znajduje się moja kolekcja ,, ręcznie robionych cudów "
A więc, naprzeciwko biurka gdzie urządziłam sobie małą pracownie jest półka na której znajdują się tylko zwierzaki
Są to zwierzaki z wymianek lub kupne ( ale od artystów )

Jest tam myszka od Bovary
Dziki od Faeriany
Rottweilerek od Kasi
Laleczka od Uli
Królisia od Ani

Inne rzeczy z wymianek zdobią mój pokój ( ale o tym później )


Post ma nazwę misiowo, więc przedstawiam moje dotychczasowe zdobycze:

Filcuś od Agafil


Mini słodkie maleństwo

Paula od Roszpunki


Mięciutki, a właściwie mięciutka biała piękność

Najnowszy nabytek to miś od Justyny ( SweetCandyDreams )

Pączek


Ma słodkie stópki, nie ?

Ale i tak najbardziej słodkim, i najbardziej cennym dla mnie misiem jest

Misia



Jutro jarmark rzeczy ładnych, więc mam nadzieję, że upoluję tam jakiś nowy nabytek do kolekcji

Lecę szyć kolejnego misia do szkółki na forum

Pozdrawiam

13 komentarzy:

  1. no bo jak jakikolwiek filcowy miś mógłby zastapić tę mordeczkę...Alu przepraszam za opóźnienie w wysyłce:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. You have such a cute dog..! He looks very content in his garden bed..!

    Greetings,
    Jacqueline

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie misiaczki! Ale ten ostatni (ta ostatnia), to naprawdę już 100% cukru w cukrze :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Misiaczki przesłodkie ale i tak przy Misi odpadają !!!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajowa menażeria, ale Misia najfajniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjmij ode mnie
    Uśmiech Wiosny
    Słoneczny ...
    Jasny ...
    Ciepły ...
    Radosny ...
    Niech jego ciepło
    Twój nastrój zmieni
    Trwaj w nim ...
    Aż do późnej jesieni ...

    Ty najpiękniej, ja najcieplej, ważne że się uśmiechamy
    I słowami serdecznymi, ciut radości sobie damy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Spójrz błękit na niebie
    Uśmiecha się do Ciebie.
    Żółty kolor tam się mieni
    Przesyła Ci wiązkę promieni.

    Wiosna rozwija się wokoło,
    Patrzy na Ciebie wesoło.
    Więc smutek usuń w cień
    I miej Cudowny Dzień! ..

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kolekcja.
    Masz jednak rację ten ostatni misio jest najsłodszy :D

    Mam nadzieję, że ,,polowania na misie '' na jarmarku się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie misie cudne ale masz rację, ostatnia Misia najsłodsza:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Widze ze twoja kolekcja różności się powiększa :)Ciesze się ze i myszka ode mnie znalazła tam miejsce :) A psinka przesłodka i na pewno najukochańsza :)

    OdpowiedzUsuń