poniedziałek, 19 grudnia 2011

Wymianka i artykuł

Witam

Mimo choroby dzisiejszy dzień jest pełen miłych niespodzianek
Właśnie odebrałam od listonosza paczkę z wymianką od Marzenki
Był w niej piękny piesek breloczek przypominający mi moją Misie


I cudna karteczka


Marzenko dziękuję za wspaniałe prezenty

Mam nadzieję, że moja paczuszka szybko dojdzie i że efekt ,,postarzania" mi się udał

Za długi mam język !

Oprócz wymianki dostałam rano maila z wiadomością od redakcji miesięcznika ,,mój pies"
ale od początku

Jakieś 3 tygodnie temu napisałam artykuł do tej redakcji na temat psów
żadnej odpowiedzi nie dostałam, więc myślałam, że się nie spodobał
Dopiero po 3 tygodniach dostałam maila, że mój artykuł znalazł się tutaj:

http://www.psy.pl/wasze-artykuly/art87,szacunku-dla-zwierzat-uczymy-sie-od-dziecka.html


Pisk i radość

Moja nauczycielka od polskiego bardzo mnie nie lubi
Nigdy nie czyta moich prac, zawsze je krytykuje
Teraz nabrałam pewności siebie i nie obchodzą mnie już jej opinie

Tak więc stwierdzam że NIGDY nie należy się poddawać !

A teraz zadowolona wracam się kurować

Aha i jeszcze jedno

Tata dziękuje za wszystkie życzenia pod poprzednim postem

Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. ALU BARDZO MĄDRY ARTYKUŁ:)))...ZGADZAM SIE Z TOBĄ!!!..ZDRÓWKA ZYCZĘ:))

    OdpowiedzUsuń
  2. No tom ciekawa... :) Gratuluję artykułu i cieszę się, że breloczek Ci się spodobał. Pierwszy raz filcowałam z melanżowej wełny i nie wiedziałam jaki będzie efekt. Faktycznie podobny... Pozdrawiam i ciekawe czy mnie jutro po powrocie z pracy zastanie niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoją wypowiedź w załączonym artykule popieram całą sobą!
    To bardzo ważne słowa.Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń