sobota, 26 listopada 2011

Zabawka dla psa, kolczyki, muffinki, zakładka i schronisko

Czyli o wszystkim i o niczym :D:D

Ostatnio dopadł mnie ,,leń twórczy"
Na szczęście jakiś czas temu ufilcowałam ptaszka kulkę
Ptaszek kulka bardzo spodobał się mojemu psu
Fajne jest to, że za każdym razem kiedy rzucasz ją podczas zabawy z psem nie
wiadomo gdzie się potoczy


Jakiś czas później powstały kolczyki na wcisk


i zakładka do książki


Z góry przepraszam za jakość zdjęć

Wczoraj wieczorem upiekłam jeszcze muffinki w kształcie GINGERBOYS


No i jeszcze ogłoszenie

Jeśli jest ktoś chętny do adopcji psa
Jeśli ktoś kocha jamniki i ,,jamnikopodobne"
Jeśli ktoś szuka psa do obrony; zabawy lub po prostu do przytulania

To właśnie szukasz Cezarka

Cezarek przeszedł prawdziwą metamorfozę z agresywnego i nieusłuchanego psa stał się miłym kochanym psem, który trenuje agility

Dogada się z każdym psem lub suczką

Kocha szczeniaczki i jeśli dzieje się im krzywda, on od razu reaguje

Jeśli jest ktoś chętny to wystarczy napisać do mnie maila: ladyrottweiler@o2.pl


Cezar w trakcie lotu na agility

I tym akcentem kończę pisać posta

3 komentarze:

  1. Oby psiulek znalazł swojego człowieka:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś niesamowita i wykonujesz wspaniała robotę szukając nowych domów pieskom. Ja już sobie przyrzekłam, że jeżeli moj bokser dożyje swoich dni, to następny pies będzie wyłącznie ze schroniska.

    OdpowiedzUsuń