piątek, 2 września 2011

Ptaszkowo


Witajcie

Dzisiaj krótko i na temat :)

Przedstawiam Wam moje ,,ptasie" prace:

Czyli dwie zawieszki i kolczyki






Innych dzieł nie mogę pokazać, ponieważ polecą ode do Brydzi

A na zakończenie pokażę Wam jeszcze dwa zdjęcia Misi





Bardzo mnie to zaskoczyło ( pozytywnie oczywiście ) że historia Misi tak Was wzruszyła :)

Jestem z tego powodu bardzo zadowolona, ponieważ w mojej szkole ludzie już w ogóle nie zwracają uwagi na to co się dzieje ze zwierzętami

Kiedyś koleżanka ( po tym jak się dowiedziała, że chodzę do schroniska i szkolę psy )bardzo się ucieszyła i powiedziała, że ona również by tam zemną chodziła
Pozytywnie zaskoczona opowiedziałam jej o pracy tam
Niestety moja radość skończyła się i przemieniła w złość, po tym jak ,,koleżanka" zapytała ile za to biorę kasy
Odpowiedziałam, że jest to WOLONTARIAT i jak sama nazwa wskazuje robię to darmo !
Powiedziała że to głupota latać darmo z ,, głupimi i brudnymi kundlami"
Po tych słowach skończyłam się z nią kolegować

A no i jeszcze ogłoszenie :)

Może ktoś szuka psa w typie jamnika do adopcji ?

Oto właśnie mój Cezarek ze schroniska:


Dzisiaj to na tyle

Do zobaczenia




3 komentarze:

  1. Misia i ptaszory są słodkie:)
    Ah ludzie:(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Misi prawdziwy słodziaczek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie wystrzałowe ptaszoryyyyy...
    A psinka jest naprawdę czarująca:*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń